Wednesday, January 14, 2009

Om jag inte tar dig nu så tar någon annan dig. Bort från mig.

Hej bloggen! Jag är glad. Har varit en härlig dag. Många tråkiga ämnen, men jag har känt mig pigg och glad ändå. Underbart. Bussen var dock ungefär 20 minuter sen imorse, så jag höll på att frysa ihjäl. Men jag lever som ni kanske märkt.
Efter skolan drog jag till stan med Victoria, Katrina, Ginnet och Björn var med också. Det var sjukt kul. Vi satt och snackade i fyra timmar. Ojoj vad roligt det var. Jag hade ont i magen efteråt p.g.a. att jag skrattat för mycket.

Jag ligger och grubblar, ensam i min stora säng. Drömmarna blandas med rädsla för framtiden. Om jag inte tar dig nu, så tar nån annan dig! Bort från mig! Haha förlåt. Sitter här i min säng och ska snart gå och sova. Hoppas ni hade en bra dag också. Hugs!



T-shirt: H&M

Kjol: Gina Tricot

Skor: Skopunkten (Syns inte)

Ring: Glitter (Syns inte)

1 comment:

Victoria said...

skynda dig!
det finns inget att tänka på!