Wednesday, January 7, 2009

Twilight

Hej allihopa det är Mirjam. Idag har jag varit på stan med Josefin. Hur mysigt som helst och det var jätteroligt att träffa henne igen. På stan köpte jag en ring och en eyeliner. Imorgon börjar skolan igen. Känner mig lagomt peppad. Men det blir nog bra hur som helst. Kul att träffa alla igen.

Jag kom nyss hem från bion. Har sett Twilight. Helt sjukt stört galet bra film. Jag dör. Absolut helt klart en av de bästa filmerna jag har sett. Och Edward var inte nådigt snygg heller. Jag satt där helt paralyserad. För er som inte har sett den och som är lika sena som jag, gör det nu! Ni måste. Jag lovar er att ni INTE kommer att ångra er (om ni inte av någon konstig anledning har väldigt dålig filmsmak). Dock tror jag att det mest är en tjejfilm men. Killar kan säkert uppskatta den också i och för sig. Men summa summarum så var den grym. Det är allt jag har att säga. Sov gott.



3 comments:

Anonymous said...

Jag håller med om att det var mysigt! =) de va kul att träffa dig med :) pusss

Anonymous said...

han tog livet av sig..

Victoria said...

love 2 twilight asså!
du borde ha sett den tidigare ;)