Friday, January 2, 2009

Fredag


Hej bloggen det är Mirjam! Idag har jag varit på stan med Victoria. Vi gick omkring och tittade. Jag hittade inte så värst mycket, men ett armband inhandlades. Man får ju passa på om man hittar ett armband som man kan ha! (Alla armband är i regel förstora för mig vilket är ett stort problem). Efter att vi gått på stan så åkte vi hem till henne där jag, Vic och Elina spelade Guitar Hero World Tour. Peppe var med på ett hörn också.

Sedan när jag kom hem så bestämde jag och Katrina att vi ska vara med varandra imorgon. Hon kommer hit och vi ska försöka pimpa bloggen lite. Om inte något händer imorgon så kommer det åtminstone att hända i framtiden. Vi varnar för att det kan se lite rörigt ut under renoveringen. Så om det ser ut som kaos så vet ni varför. Jag har även fixat bort koden när man ska kommentera vilket gör att det blir mycket lättare och mindre ansträngande att slänga in en kommentar. Nu är det bara att skriva in kommentaren och antingen namnet på eran blogg, erat eget namn eller som anonym. På tal om det så uppskattar vi väldigt när ni kommenterar! Det är sååå mycket roligare då. Nej, nu ska jag ta och sova. Katrina kommer tidigt imorgon, så ni kan ju hålla tummarna för mig att jag tar mig upp ur sängen innan det. Puss och kram!

1 comment:

Anonymous said...

bloggen vart sjukt fin :}