Sunday, February 1, 2009

Helgen...

Hej bloggen det är Mirjam. Jag har verkligen varit sjukt kass på att uppdatera i veckan och jag ber om ursäkt för det! I fredags var jag i alla fall på skolan och sedan blev det balett. Vi har en ny lärare på fredagar och hon var riktigt bra tycker jag! Det blev lite annorlunda från att ha haft samma balettlärare hela tiden. Så vi fick göra andra övningar och till och med dansa lite med tåspetsskorna och inte bara stå och träna fötterna i de. Hon var även väldigt petig med allt och så ska det vara! Det är då man utvecklas!

Efter baletten drog jag och Katrina ner till kyrkan där det var massa annat folk också. Sedan vid midnatt kom vi på att vi skulle gå till McDonalds vilket vi också gjorde. Sedan orkade vi inte fara hem så vi gick hem till Victoria istället och pratade ganska länge. Jag spelade in 20 minuter när Katrina svamlade i sömnen. Helt obegripöligt men sjukt roligt.

Igår åkte vi på födelsedagsfest i Halsviken. Hannah fyllde 17 år. Grattis till henne! Det var trevligt och det uppstod ganska djupa diskutioner. Men det är roligt att argumentera och sådant. Fem brödrostar!

Victorias mormor och morfar bor också i Halsviken, några meter från Hannahs stuga, så jag Victoria och Katrina spenderade natten hos dem p.g.a. att det skulle bli så trångt om alla skulle sova i Hannahs stuga. Imorse när vi vaknade var det grymt fint väder så vi gick ut och fotade lite vid havet innan vi begav oss hemmåt.


2 comments:

Victoria said...

det var softish!
jag är ju sjukt skillad på piano och allt ;)
det där placet ska vi göra till the partyplace sen asså :D

Anonymous said...

bilderna va asfina :D