Thursday, February 12, 2009

Always look on the bright side of life

Hejsan allihopa, det är Mirjam. Dagen i skolan har varit bra.
-Jag fick tillbaka provet i Hår & Kemi och jag skrev MVG på det. Gissa om jag blev glad!
-Vi gjorde våran första riktiga permanent idag, det var faktiskt roligt att få göra hela processen!
-Det bästa av allt var att vi fick sluta 13.45 istället för 15.40 då min lärare skulle åka och se ishockey!

Men dagens sämsta ska v inte ens prata om. Nu ska jag rätta min novell som aldrig tycks bli klar, sedan ska jag sova. Jag har jätteont i magen och det är inte trevligt alls. Godnatt!



Won't look back,
When I say goodbye
I'm gonna leave this a hole behind me
gonna take what's mine tonight
Because every wasted day becomes a wasted chance
You're gonna wake up feeling sorry
because life wont wait
I guess it's up to you
We'll leave the past in the past,
gonna find the future.
If misery loves company well,
So long, you'll miss me when I'm gone

No comments: