Saturday, February 7, 2009

Öppethus på Hannaskolan

Hejsan, det är Mirjam här! Idag har jag varit på öppethus på Hannaskolan. Det var jätteroligt. Där spelades det musik och visades upp film från elevensvalveckan förra veckan. Trevligt trevligt! Jag lägger upp bilder från det senare tror jag, om Victoria kan skicka de, för jag hade inga batterier i min kamera nämligen.

Igår var det skola, cellgrupp hos Robin och balett. Vi dansade nästan en halvtimme med tåskorna och det gick faktiskt ganska bra ändå. Smärtan var överkomlig liksom.

Ikväll blir det Melodifestivalen. Jag känner mig inte så insatt i år om vilka som ska vara med och så. Men jag läste i tidningen idag i alla fall, och ja, man får väl se vad som händer i alla fall. Ha en bra kväll, kram!

T-shirt: Gina Tricot

Jeans/leggings: Gina Tricot

Örhängen: Ur&Penn

4 comments:

Anonymous said...

sitter dom där jeans legginsen bra? funderade på att köpa dom innan men orkade aldrig prova för att kändes som att dom skulle sitta helt konstigt. är det bara jag eller? :)

Victoria said...

sjukt snygg du är asså! ;)

Victoria said...
This comment has been removed by the author.
Victoria said...

jag ska försöka hitta sladden så att du kan få bilderna :D