Saturday, February 7, 2009

You are my world

Hej bloggen, det är Mirjam igen! Jag har spenderat kvällen bänkad framför TV:n. Hallå, det var ju melodifestivalen? Jag tittar alltid på det, varje anvsitt, år ut och år in. Och jag blir alltid lika arg. Jag förstår inte hur vissa ens kan få vara med i programet. Typ The Scotts. Dansband är något som jag verkligen inte klarar av! Dock tycker jag att Emilia var duktig, jag gillade soundet i hennes låt på något sätt. Dessutom är hon väldigt söt! Vi röstade på henne!
Caroline af Ugglas är väldigt speciell. Även om hennes låt kanske inte skulle slå igenom i Europa så kan hon det där med att förmedla en känsla!
Sedan tyckte jag att Petra Mede, programledaren själv var värd en extra eloge. Att komma och bara ta över programet efter två år med Christian Luuk kan inte vara det lättaste, men jag tyckte att hon gjorde det med bravur. Hon är både rolig och väldigt folklig! Dessutom var hon ganska elak med deltagarna, men på ett roligt sätt. Sarkasm är ju alltid skoj!
Vem tyckte ni var bäst i programet? Kram



1 comment:

Victoria said...

ingen som var liksom WOW, men emilia och tick tock om man slapp se henne) var väl okej. puss <3