Sunday, February 8, 2009

Jobbigare att skjuta upp saker...

Hej, det är Mirjam. Nu har jag kommit hem från kyrkan. Där var jag duktig och hjältpe till med fikat. Var faktiskt där en timme innan. På kyrkan träffade jag Ginnet och fem minuter innan mötet så slog jag en pling till Victoria och väckte henne mitt i sin skönhetssömn och bad henne komma hit. Jag satt mittemellan Ginnet och Victoria som satt och smsade hela mötet! Om det var roligt eller inte kan ni ju gissa själv. Samtalet var dock inte så intellektuellt.

Nu ska jag städa mitt rum lite och sedan blir det läxor. Inte så taggad, men att skjuta upp något är att göra en sak jobbig så att säga. Vi hörs!

Kate Moss är snyyygg...

1 comment:

Victoria said...

kate moss är ju inte så snygg IRL ;), men hon är en bra modell :P du, vårat samtal var väl ganska intellektuellt ;P