Wednesday, February 18, 2009

Chillax...

Hej bloggen, det är Mirjam. Förlåt för dålig uppdatering! Igår var jag på paradisbadet med skolan, eller med Victoria. Det var roligt, men ingenting var ju öppet! Eller, de öppnade den roliga rutschbanan som jag ville åka sedan, men det märkte ju förståss inte vi! Just my luck...

Idag var jag i skolan och sedan blev det stan. Jag och Katrina gick iväg själva en stund och kollade runt. Sedan hade Victoria och company konverterat till Frasses och det är ju not the place to be liksom. Där möttes vi av en hemsk syn som jag hoppas jag slipper se igen!!!

Nu har jag pluggat endel och har snart läst hälften av engelskaboken som faktiskt blir bättre och bättre. Nu ska jag sova. Godnatt!

Jag och Victoria satt och gjorde outfits igår. Till denna säger jag: Ja tack!

No comments: