Tuesday, February 3, 2009

To live is to choose. But to choose well, you must to know who you are and what you stand for, where you want to go and why you want to get there.

Hejsan allihop, det är Mirjam! Jag har väldigt mycket träningsverk i min mage just nu. Gym igår, balett igår, dans idag. Skidor imorgon, jag känner mig taggad. Not!

Jag gjorde mitt individuella val idag. Det blev Mattematik B, Engelska B och Frisörpaketet (Personlighetsstil & Make-up och Fördjupad design). Det blir nog bra ska vi se!

Ikväll har jag pluggat. Jag börjar få lite grepp om Hår och Kemin nu vilket känns grymt skönt. Nu blir det duschen, sedan ska jag sova.

Jag fotade min syster idag av en ganska rolig anledning...En oseriös bild blev ganska rolig. Förlåt Rebecka. Den är inte charmig, inte så vacker, men grymt rolig.

Ha en bra kväll!

No comments: