Monday, February 23, 2009

Hey, I put som new shoes on and suddenly everything is right!

Hej bloggen, det är Mirjam. Först vill jag säga förlåt, det är ju skamligt så dålig uppdatering det har varit sista veckan! Förlåt. Sitter här och ska snart gå och lägga mig. Dagen har varit bra. Måndagar är ganska slappa i skolan, och efter skolan hade jag balett vilket alltid är roligt! Efter baletten träffade jag Victoria och Katrina. Vi gick till skopunkten och provade skor. I alla fall jag och Katrina. Victoria satt på en bänk och såg sådär lagomt road ut. Jag bar i alla fall med mig två par skor hem som kommer att göra sig fina i sommar på ett par bruna ben!
Jag har ätit rostade mackor med nutella ikväll för er som vill veta det. Nu ska jag sova! Vi synes, ha det så jättebra!


2 comments:

Anonymous said...

sjuukt snygga skor! jag är avis!
puss

Victoria said...

the najs shoes måste jag säga. haha, såg jag iaf lite road ut? haha, ne, men det var kul att du köpte skor :D