Tuesday, February 10, 2009

Ju mer jag tänker på saken, desto tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas.

Hej alla vänner! Här har ni Mirjam igen. Dagen har varit bra. Haft ont i magen, men jag överlever nog. Vi håller på att se en film på svenskan. Den är lite speciell, men på något sätt tycker jag att den är lite intressant också. Jag tycker den grekiska mytologin är intressant, och ja, den handlar väl lite om det kan man väl säga!

På estetiskt val har jag dans för er som inte vet det. Idag dansade vi Old School HipHop och oh yes, it was fun!

Sitter nu här och jobbar på min novell. Jag ska inte berömma mig själv för effektivitet ikväll men bättre lycka imorgon. Påtal om imorgon, jag har sovmorgon då. Sjukt skönt, även om jag inte kommer att stiga upp så mycket senare än vanligt. Jag måste verkligen börja lägga mig tidigare på kvällarna. Imorse när jag hade stigit upp och gått till garderoben för att välja kläder så somnade jag på golvet. Jag menar, hur normalt är det? Mamma säger att jag brås på pappa. När de var nygifta så somnade han ståendes. Jag antar att det kan ligga lite sanning bakom det.
Nu blir det sängen för min del tror jag. Sov gott!
Här är några av bilderna från öppethus.

On my mind all the time it's a crime. I can't deny it's true.


Elina är sjukt duktig. Alla ser väl att det är Edward?

Wall of fame. Väggen på skolan med de gamla niorna. Jag i spagat, Marie målar, Hanna fotar, Victoria med hårspray, Isabell sitter ner och Julia i balettposé.

Ginnet, strike a pose!

1 comment:

Anonymous said...

snyggingar där ^^
somna på golvet! haha!jag brukar somna på skolan, så det är väl inte heller nåt att skryta med haha :P