Friday, February 13, 2009

Man blir så glad!

Hejsan allihopa, det är Mirjam här. Visst blir man glad av det här vädret? Jag, som nyss vaknade känner att det här kommer att bli en jättebra dag. Man får som energi. Jag borde verkligen städa mitt rum, men jag har bara skjutit på det. Men nu känner jag till och med att det ska bli skönt att göra det! Är det inte konstigt? Jag älskar våren, helt klart!
På våren får jag alltid en längtan efter att göra något nytt och massa energi. Det kan vara allt från slänga ut hela garderoben och byta allt mot shorts, linnen och gladiatorsandaler, till att kasta allt gammalt smink och köpa somriga, rosa, brons eller aprikostoner. Och sedan får jag alltid en lust att inreda ett rum. Med ljusa, skira färger. Men snart flyttar vi ju, och då kan man ju börja om från scratch. Är det ingen som håller med mig om att våren är härlig?

Vi klippte en kombinationsfrisyr igår, d.v.s. med olika klipptekniker. Det var roligt!

På kvällen drog jag till kyrkan, men tyvärr blev det ingen balett för jag hade så ont i magen. Ikväll blir det att chilla hemma hos Victoria! Glad alla hjärtansdag förresten! På återseende!

1 comment:

Victoria said...

yo chillax ikväll asså ;)