Monday, February 16, 2009

Lördag, söndag, måndag...

Hej bloggen, det är Mirjam här! Jag har inte skrivit sedan i lördags, förlåt. Då var jag i alla fall hos Victoria tillsammans med Katrina, Elina, Judith, Marika, Ginnet och Antonio. Vi såg tre filmer; Sweeney Todd, The hottie and the nottie och Transformers. Sedan på natten när bara jag, Katrina, Judith och Victoria var kvar så såg vi på Disney Channel, lagomt sådär på natten. Vi gick och lade oss klockan 06.30.

Igår gjorde jag typ inte så mycket. Kom hem runt tre, och satte mig och photoshopade lite. Det var ju roligt. Jag gjorde några förvandlingar på bl.a. Victoria, med ett mycket unikt resultat, haha!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och sedan blev det balett följt av stan med Victoria och Katrina. Imorgon är det friluftsdag vilket innebär Paradisbadet för min del. Jag taggar! Nej, nu ska jag sova, godnatt!

2 comments:

Victoria said...

det var sjukt chill i lördags, så borde varje dag vara ;)
haha, i love, din ps-bild på mig btw! jag borde lägga ut den på facebook :D
tagga övik!
puss

Marika said...

jag då :/ hehee :P