Tuesday, September 23, 2008

Tisdag.

Hejsan, det är Mirjam. Idag hade vi skolfotografering och den där fotografen valde fel bild! Det sög ju. Och till råga på allt fick vi sitta och vänta från typ halv två till typ halv fyra, för att de hade placerat fotografering efter vi hade slutat. Och jag som inte ens hann äta någon lunch!

Vi gjorde i alla fall jättesnygga frisyrer idag. En catwalkrosett och en nålsdyna. Jag har fotat, men jag hinner tyvär inte publicera idag. Men det var jättefint i alla fall.

Min söta lillebror Markus fyller 5 år idag, så nu får ni säga grattis till honom!

Imorgon blir det orientering med skolan. Vi slutar ju tidigt i alla fall vilket är skönt. Då hinner jag fixa lite för min kära mor som fyller år i morgon också.

Har haft en riktig slapp kväll med Top Model, Vem kan slå Filip och Fredrik? och So you think you can dance. Men nu måste jag verkligen sova, för jag ska upp tidigt imorgon. God natt folket!

1 comment:

Anonymous said...

Grattis Markus :D