Tuesday, September 30, 2008

Många möten med vänner!

Familjen!
Hej bloggen! Mirjam är här och Katrina befinner sig i USA för tillfället och hon kommer att vara där i två veckor. Roligt för henne!

Idag har jag i alla fall varit med Victoria och Julia. Vi gick till Café Station och satt och pratade och hade jättemysigt. Länge sedan man träffade Julia faktiskt. Länge sedan vi tre träffades över huvudtaget! Jag och Julia passade i alla fall på att ge Victoria sin försenade födelsedagspresent!

Sedan Julia gått gick jag och Vic till Donken där vi av en händelse råkade stöta på en hel radda gammalt hederligt folk från våran förra skola. Det var så många som Elina, Miriam, Lydia, Emmelie Ginnet och Antonio. Och sedan dök även Anna och Stephanie upp. Det var ganska roligt med folket och Ginnet och Antonio försökte knäcka mitt lösenord till datorn. Gissa om de lyckades?

Nu sitter jag och pluggar Frisörhistoria. Tre veckor till provet, men det är mycket så det är lika bra att vara ute i god tid! Men tack för den här gången, puss!

No comments: