Friday, September 5, 2008

En vanlig fredag...

Åh vilken underbart slapp dag! Det är Mirjam här och jag har slutat 12.05 idag. Det enda vi gjorde var att gå igenom lite om hud och hår och sedan fick vi klippa på vertikaldelen på en docka. Det var superkul. Men nu är jag hemma och det är jätteskönt. Förresten så har jag fått en praktikplats nu också. Det blev på Sax. Fy ändå vilken tur jag hade som fick en plats på en bra salong. Några i klassen hade tydligen gått och frågat på varenda salong i hela stan och det var ingen som kunde ta emot. Så jag är väldans glad att jag gick dit och frågade tidigare i veckan. De kunde ta emot mig om vi inte hade praktik samtidigt som treorna vilket vi inte hade och det var det de ville att jag skulle kolla upp. Och nu är det gjort så praktiken är spikad.
Ikväll ska jag först på baletten. Tjoho! Sedan ska jag på Unite också, vilket var väldigt länge sedan nu så det blir skoj. Vad ska ni hitta på ikväll och i helgen då? Ha en underbar kväll folket. Nu ska jag gå och duscha. Puss och kram!

No comments: