Saturday, September 27, 2008

London calling!

Hej det är Mirjam! Idag har jag varit på stan med Victoria och inhandlat presenter till min far och min bror. Det löste sig tillslut med vad jag skulle köpa. Dock blev pappas gaaanska dyr, men det var typ den ultimata gåvan. Han kommer bli SÅ glad, så det kommer lätt vara värt det...(Kan inte säga vad det är nu)

Sitter nu här och drömmer tillbaka till klassresan. Saknar den mer och mer för var dag som går. Det var utan tvekan den absolut bästa resan jag gjort i hela mitt liv. Jag sitter samtidigt och småskrattar åt min otroligt fyndiga bildtext. Haha...förlåt jag är trött. Men ni som inte tycker att den var kul kan ju ta er med något hårt och sandpapprigt!

Jag ska försöka dra tjejerna och dra till just London i sommar. Det skulle bli kung! Vi måste nämligen återvända till det så omtalade Madame Tussauds och se de vackra människorna som rests upp på vår begäran! Vi önskade och nu blir den uppfylld! By the way så har jag på mig min Bill-tröja idag. Förlåt, nu blev det här långt. Men puss och kram!

No comments: