Saturday, September 6, 2008

Heldag på stan!

Hej det är Mirjam! Idag har jag varit på stan med Stina och Victoria. Sedan kom även Elina och joinade en stund. Igår var jag på Unite och även på baletten. Det var superroligt och jag är mer än taggad på att börja med tåspetsskor. Min balettlärare har beställt in dem och de kommer i veckan eller nästan vecka.
Nåväl, tillbaks till idag. Vi var som sagt på stan och gick omkring. Det var Öppen gemenskap eller vad det nu hette men det hände väl inte så mycket ändå. Men på kvällen så gick vi och lyssnade på Stethoscope, med min bror som trummis. Det var roligt och det kom ändå mer folk än jag hade förväntat mig. Efter det var klockan lite drygt sju och vi begav oss hemåt. Stina köpte en tröja på killavdelningen och den var jättefin på henne. Ganska basic men ändå. Men i alla fall så tänkte jag att vi har rätt olika stilar. Hon har lite mer maskulin stil än jag och hon gillar kläder som inte sitter så tajt, vilket jag gör. Okej, det där hade inte så mycket med något att göra, men jag tänkte bara att man är olika...Och det får man väl vara, eller? :P
När jag kom hem har jag suttit och pusslat ihop en trendlista för i höst. Lär väl publiceras imorgon eller något. Nu ska jag gå och lägga mig. Ha en jättemysig kväll folket. Kram!

No comments: