Friday, September 12, 2008

God natt!

Hej det är Mirjam. Nu har jag kommit hem från klassfesten. Det var väldigt roligt men nu är jag väldigt trött. Jag fotade en hel del under festen, men jag orkar inte lägga upp bilderna nu. Det får kanske bli en annan dag om mina kompisar tillåter det d.v.s. Vi var hemma hos en klasskompis lägenhet och det kom ändå rätt så mycket folk måste jag säga. Haha, och nu har jag typ tinitus. Det brukar tjuta i mina öron när jag har varit där det är högt ljud. Okej, intressenklubben antecknar, jag vet...

I alla fall, på baletten så fick vi prova tåskor. Min lärare hade ju beställt in och nu hade de kommit. Men typiskt nog så passade ingen av skorna på mig. De var alldeles för stora. Jag har ju små fötter liksom. Så nu måste jag vänta i ungefär en vecka till. Suck! Jag som taggar så mycket tills jag får dem.

Men vet ni vad? Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Imorgon tänker jag sova ut. Fy så skönt! Det har jag längtat efter. Sedan någon gång när jag har vaknat, eller på kvällen kanske, så ska jag troligtvis hitta på något med Victoria. Får se om det blir något av det. Nej, men nu går jag och lägger mig. Och om någon av en händelse råkar läsa nu, så tycker jag att du ska följa mitt exempel. Sov gott sötnosar <3

No comments: