Friday, September 12, 2008

Bag in da box!

Hej det är Mirjam här. Ligger i sängen och bara myser. Skönt som bara den att sluta 12.05 på fredagar. Vi fick klippa för första gången på helhuvudet idag. Det var hur kul som helst. Klipper en pagefrisyr men jag är inte helt klar än.
Ikväll blir det balett först. Ska bli hur skönt som helst. Man längtar verkligen efter baletten på veckorna. Jag vet inte hur jag ska förklara det med det är som avslappnande på något sätt. Man får som sträcka ut allt. Jaja, ni fattar...

Efter baletten blir det Party like a rockstar med klassen! Jag kommer ju inte att dricka eller så, men jag har kamerabatterierna på laddning och allt, så det blir roligt ändå!

Jag kommer dock att komma sent till festen p.g.a. min balett, men ska följas åt med Frida och hennes kille/några kompisar. Det är synd om mig, för jag kommer missa pizzan också! Jaja, är man hurtig och dansar så är man ;)

Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. Vi skulle vara halvuppklädda. Jag tror det blir en svart kjol med hög midja.
Här har ni förresten bild på min första svinrygg. Den ser bra ut framifrån, men bakifrån är den kanske lite ruffsig och så, men den var inte riktigt klar. Men den var i alla fall rolig att göra. Ska försöka att lägga ut fler bilder på vad jag gör. Om ni vill det så får ni påminna mig. (Ha överseende med dessa dåliga bilder, men de togs med mobilen!)
Nej, nu måste jag faktiskt gå och göra mig i ordning. Ska duscha och packa. Dessutom måste jag sminka mig och allt vad det innebär. Men ha en fantastisk kväll folket. Mycket kärlek till er / Mirjam.

No comments: