Tuesday, September 16, 2008

Dagens outfit!

Hej bloggen, det är Mirjam här. Idag har jag varit i skolan. Vi tog ut våra pitåter på dockorna idag och det blev världens affro. Och sedan var jag på stan med Katrina, Victoria, Elina och Miriam. Det var också trevligt. Jag har kommit på att jag och Victoria är så väldigt lika men ibland ganska olika. Men när vi är med varandra så gör vi alltid massa pinsamma saker. Jaja...

Jag har nyss sett på Top Model och nu har jag sett på Legally blonde. Nu ska jag sova och länge ska jag sova också. Vi har nämligen sovmorgon till 10.00 imorgon, och det blir inget besök på min gamla skola.

Det här är vad jag hade på mig idag i alla fall. Kram folket!
Väst: Carlings
Tröja: Nicole
Jeans: Dixi
Knästrumpor: H&M
Skor: Din Sko

1 comment:

Anonymous said...

nice outfit :*