Tuesday, September 9, 2008

Dagens outfit!

Goddag! Här är Mirjam. Jag har idag varit i skolan där vi hade en ganska slapp dag. Vi gjorde pitåter på dockorna. Det är som små tvistade bollar uppe på huvudet. Ni har säkert sett sådana på skyltdockor. Enligt mig, inte särskilt snyggt. Men lite coolt blir det ju när allt är klart. Det blir som ett rutnät på huvudet.

Efter skolan for jag och pappsen och köpte tapeter till resterande rummet. Fondväggen har jag ju redan köpt. De blev i alla fall ljusgråa. Imorgon ska pappa tapetsera. Äntligen! Det blir kanon.

Jag är rätt besviken nu. Skulle se Top Model klockan nio och jag var stensäler på att det var klockan 21.00. Men icket. Tydligen var det klockan 20.00 så jag har missat det typ på minuten nu. Men men, varför gräma sig? Ha en bra kväll folket. <3
Klänning: Primark (London)
Strumpbyxor: Cubus
Skor: Wedins
Örhängen: Ur&Penn

No comments: