Monday, September 15, 2008

Go' natt allesammans

Hej allihpa, det är Katrina. Idag har varit en spännande dag på skolan. Vi åt frukost till lunch. Det är nån grej på hemkunskapen då vi jobbar med frukost. Den fortsatte kanske inte så himla roligt. Vi hade typ de vanliga ämnena som typ svenska. Men efter skolan så for jag över till Elina och hjälpte henna med att baka. Vi ska fika på skolan imorgon. Jag hade i alla fall tänkt tipsa om en bok. Jag har kommit kanske halvvägs igenom den, men jag verkar aldrig hinna läsa den. Så jag hade tänkt gå lägga mig tidigt ikväll och försöka läsa. Den heter En shopaholics bekännelser. Okej, jag är ingen shopaholic, men jag kan ändå känna igen en del av tänkandet. Så jag tror att den här är en bra bok för alla som gillar att shoppa. Nu ska jag gå lägga mig. Tycker ni det är tidigt? Jag gick å la mig kl 8 igår. Shh, det är en hemlighet... Nä, men jag var jätte trött... åsså stannade jag uppe och läste en stund :P

No comments: