Saturday, September 13, 2008

Girls nigt in

Hej alla sötiskorvar, det är Katrina som skriver. Idag har det inte hänt så mycket, men jag ska gå på bio ikväll och se "get smart". Hoppas den blir bra. Jag kan skriva vad jag tyckte imorgon. I alla fall så hade jag hade tänkt tipsa om att ta en tjejkväll. Sina vänner är bland det viktigaste man har, och därför är det viktigt att ta vara på dem. Så samlas tillsammans med dina närmsta vänner och gör det här. Jag vet att för mig och mina vänner så kan det bli mycket prat, utan att något händer. Så bestämm ett datum, och håll er vid det. Man kan köra på den klassiska typen som man ser i filmer med kakdeg, romantisk komedi, och spa behandlingar så som ansiktsmasker manikyr och petakyr. Men om det inte är vad man gillar så kan man köra på något annat. Huvudsaken är att man kan vara någorlunda ifred, så att man kan umgås med varandra, och vara sig själv.

No comments: