Monday, September 15, 2008

Dryg som sirap...

Hej bloggen. Nu har jag (Mirjam) varit på föräldrarmötet. Det var ändå ganska roligt, trots att det var utanför den normala skoltiden. Blev ganska flummigt på slutet...

I alla fall så tänkte jag så här, eftersom att vi har Twiggy som veckans stilikon så kunde jag ta fram min Twiggyklänning (ja, jag har faktiskt en sådan) från garderoben. För då passar det ju riktigt bra att ha den just denna vecka. Sedan vill jag bara tillägga att det är en sådan klänning i min garderob som jag tycker lite extra mycket om. Dels för att jag tycker att den är fin men också för att den är väldigt skön att ha på sig. Nåja, slutpratat om det, här har ni dagens outfit.

Ps. Bilden är dålig och man ser inte knapparna, men klänningen är nästintill identisk med Twiggy's, bara att den är svart.




Klänning: Vero Moda

Strumpbyxor: ?

Örhängen: H&M

No comments: