Sunday, September 7, 2008

Just my luck...

Hej bloggen, det är Mirjam. Imorse vaknade jag av mig själv, d.v.s. inte av väckarklockan. Och detta för att solen lyste rakt på mig. Jag har ju som jag tidigare nämt bytt rum och då hade jag alltid morgonsolen, men nu verkar det tydligen som att den följt med mig, trots att mitt nya rum ligger på andra sidan av huset. Men det låter ju helt ologiskt. Förmodligen beror det på att jag hade morgonsolen när jag vaknade förrut. Runt tolvtiden. Men nu väcktes jag för tidigt av solen. Jaja, min vanliga tur antar jag...

Idag har jag varit i kyrkan. Ungdomarna hade team vilket innebar att vi fixade fikat och allt.

Jag ska försöka plugga lite Hår och Kemi ikväll om jag orkar och sedan vet jag inte vad som händer. Ska väl slappa eller något. Hare gott folket! Puss <3
Titta vilken underbart söt balettklänning jag hittade. Ge mig!

1 comment:

Anonymous said...

åh, jag vill ha!