Wednesday, September 24, 2008

Orientering och allmänt slapp dag...






























Hejsan det är Mirjam som återvänt från en kort dag med orientering! Gjorde 20 kontroller på 1 h och fyra minuter. Körde med Emelie och Hanna. Vi slapp vara i skogen i två timmar eftersom att vi hade hittat alla kontroller. Så det var skönt att sluta elva.

Idag ska vi fira min mamma som fyller år, så jag ska snart gå och slå in paketet. Jag och min syster var faktiskt duktiga och gick upp klockan 06.00 (fastän vi båda hade sovmorgon) imorse och bakade Scones i hjärtform och gjorde frukost. Men vi ska fira henne på riktigt efter middagen.

Nu har jag lagt in bilderna från frisyrerna, men dock så kom jag på att jag skulle fota nålsdynan precis när jag hade tagit ut den. I alla fall är det ni ser den s.k. Catwalk rosetten. Jag tycker den är riktigt läcker, och Victoria ska få vara min modell någon gång har jag nu bestämt, och då ska jag göra den på henne. Sedan har vi de där pitåterna som jag pratade om som inte riktigt är min smak, men lockarna blir häftiga utav dem! (Min mobilkamera är nicht så bra, och bloggen gör så bilderna hoppar, sorry) Nej nu ska jag städa. Chao!

1 comment:

Anonymous said...

det är lugnt, jag vill gärna vara frivillig :D
hälsa grattis till din mamma :D