Sunday, August 24, 2008

Sunday

Hej bloggen! Det är Mirjam som skriver. Den här dagen har jag inget inbokat utan jag ska typ vara hemma och ta det lugnt. Faktiskt ganska skönt. Jag är ensam hemma just nu och det är tyst. Men ganska trivsamt på sitt sätt ibland också. Imorgon börjar skolan igen. Undrar vart den här helgen tog vägen?! Men jag längtar ju lite smått tills imorgon också. Det är roligt att gå till skolan. Dock har vi matteprov imorgon. Något diagnosiskt test. Men det är ju inte så allvarligt, så jag orkar inte ta det så hårt.
Jag tror inte att jag lägger upp någon dagens outfit idag eftersom att jag går omkring i ett par randiga leggings, en lång, svart tröja i storlek L från killavdelningen på H&M och duntofflor. Ni kan ju föreställa er...
Förresten, den där filmen jag såg igår, "Very bad things", den slutade värsta tragiskt. Nästan alla dog i ett umgänge, förrutom två. Men de krockade och blev rullstolsbundna och fick amputera bort ben och allt. Och sen var det en tjej också (Cameron Diaz), och hon bröt totalt ihop i slutet. Ja, så den var lite hemsk. Not my cup of tea om man säger så.
Men nu säger jag väl hejdå för den här gången! Skriver säkert senare idag!

2 comments:

Anonymous said...

värsta hemsk filmen låter :/

Anonymous said...

En helt underbar blogg, med många bra tips och vackra kreationer :D fortsätt så!
Kram!