Wednesday, August 20, 2008

Dagens outfit!

Ja, detta var vad jag (Mirjam) hade på mig idag! Självklart kommer Katrina också att lägga ut dagens outfit men som ni säkert redan vet så har hon lite problem med Internet just nu! Hon skickade bilden till min mail, men den har inte kommit fram och hon säger att ingen får hennes mail. Så vi får alltså vänta med dessa bilder tills hon fixat Internet. Det är i alla fall jätteroligt att hon är hemma igen tycker jag! Vi ska träffas snart och diskutera kring bloggen och det ser jag verkligen fram emot!

Ikväll har jag gjort min läxa och det slutade med att jag skrev den förhand. Jag var inte säker på att man fick skriva på datorn! Det blev lite drygt ett brev på fyra sidor! Efter att jag slutfört brevet så slog jag mig ner vid TV:n för att se på Project Runway. Det är ju alltid uppskattat av mig! Sedan blev det lite nyheter med familjen också. Den där flygolyckan i Spanien lät verkligen inte som någon höjdare! Otroligt hemskt för alla närstående och så. Det var två svenskar som var med på planet också. Jag är bara glad att inte Katrina var med där! Men nu kom jag av mig lite. Jag lägger upp bilden nu och sedan ska jag kolla in byxorna på glamour som Katrina skrev om. Jag tror jag har en liten aning om vad hon pratar om, men jag ska kolla. Kan ju lika gärna vara helt fel ute! Efter det ska jag titta på TV igen. Hade tänkt att ringa Julia, men är det försent att ringa 23.11 på kvällen? Jag är rädd för det...Hon brukar inte vara nattmänniskan! Våran "ringa varje dag" sprack efter två hela dagar. Det var ju ganska dåligt av oss! Jaja, ha en trevlig kväll/natt/dag i morgon allihopa! Vi hörs <3

Body: Gina Tricot

Kjol: Gina Tricot

Strumpbyxor: ?

Skor: Wedins

Väska: Åhléns

Halsband: Kicks

1 comment:

Anonymous said...

snyggt ^^