Thursday, August 28, 2008

missmatcha mera!

Hej igen. Jag tänkte bara skriva några rader något som jag har tänkt mycket på. Förut så var det som en grej att allting skulle matcha (i alla fall i min värld), men nu har det ändrats. Nu har det nästan blivit för enkelt att matcha. Istället så ska man missmatcha. Denna nya utmaning är något som jag har kämpat på med en hel del, och nu känns det i alla fall som att jag har börjat fatta det. Det handlar inte om hela tiden, och självklart så får vi fortfarande använda oss av de gamla goda matchnings reglerna. Men det är mer att inte försöka så mycket. I alla fall att det ser ut som att man inte försöker så mycket. Man måste som inte gå och ta på sig två färger som helt enkelt inte passar varandra, om man inte vill det. Det funkar precis lika bra att ta det lite blandat. Det kan ju va ganska svårt att få dte att se snyggt ut om färgerna skär sig. Så mitt tips om missmatchning är helt enkelt det här; tänk inte på färgerna när du väljer vad du ska ha på dig, utan tänk mer på ... allt annat.

No comments: