Wednesday, August 20, 2008

Back from spain!

Hola, det är Katrina som skriver. Jag vet att jag inte har skrivit så mycket, men det beror på att jag har varit i spanien. Jag kom hem för några dagar sedan, och jag har till och med hunnit börja skolan. Första skoldagen gick faktist ganska bra, men vi pratade mest. Jag har hunnit köpa nya skolgrejer, så jag är faktist (tro det eller ej) peppad på att få använda dem. Men tilbaka till spanien. När vi var där så började vi se ett par byxer som typ alla hade. Först så tyckte jag att de var asfula. Men efter att ha sett dem ett tag så började jag gilla dem. Tillslut så köpte jag dem. Jag ville ha svarta, med det var slut så jag köpte gråa. Jag funderar på att kanske färga dem svarta. Häromdagen så fick jag nyhetsbrev från glamour (det är asbra. Gå in på glamour.se och kolla det. Jag rekomenderar det starkt) där fick man tjuvkika på hm:s höstkollektion som kommer ut i november. Och vad ser jag inte, men mina spanien byxer. Okej, kanske de var lite lyxikare och så, men de var ändå ganska lika. Tyckte jag va ganska kul. Jag har tyvärr fortfarande problem med internet och kan inte lägga ut bilder. Men bilden finns på glamour.se, om ni har lust att titta.

No comments: