Thursday, August 28, 2008

Dagens outfit

Hej allihopa, det är Katrina som skriver nu ska jag äntligen börja hålla mig mer uppdaterad med bloggen. Jag steg upp tidigt imorse för att lägga ut dagens outfit, men mamma satt på datorn. Kan ni gissa vad hon gjorde? Hon höll på å boka flygbiljetter till usa. Kul va! Jag visste sedan innan att vi skulle fara dit på ett bröllop i oktober, men nu har jag fått veta att vi ska dit till Jul också. Jag längtar asmycket. Vi kanske ska fara ner till new york city över jul eller nyår. Men här kommer dagens outfit i alla fall. Jag tycker lite si sådär om den här, men det går ju. Jag tycker särsilt mycket om halsbandet. Det hittade jag i mitt rum när jag gjorde om det nyligen.


Tröja: HM
Kjol: Hittad i mitt rum
Strumpbyxor: HM
Halsband: Hittad i mitt rum
Armband: Glitter

No comments: