Saturday, August 23, 2008

God natt!

Hallå! Det är Mirjam här. Idag har jag som jag tidigare skrev varit med Victoria. Julia kom inte för att hon inte orkade. Det var ju tråkigt. I alla fall så gick jag på stan med Vickan och det var jättetrevligt. Vi typ kollade runt i massa affärer och jag blev riktigt sugen på höst nu. Hösten är ju som redan halvvägs här men då kan den ju lika gärna få komma helt. Hittade så mycket stickat och höstigt, så hösten är välkommen. Vickan följde mig även för att fråga om praktikplats och jag kanske ska göra min praktik på Clip. Ska gå dit på måndag igen och prata med chefen.
Efter det gick vi till McDonald's där vi satt i flera timmar. Det var ganska lugnt, inte så mycket folk, men det var mysigt. Vi typ pratade om allt. Mest killar kanske, hehe.
Men nu börjar filmen som jag satt och såg på TV. Den heter Very bad things, och den är riktigt äcklig, typ blodig. Men jag ska se klart den ändå. Sedan ska jag krypa ner i sängen. Har ingen tid att passa imorgon, så det blir väl att sova ut. Sov gott allesammans. Puss!

No comments: