Wednesday, August 27, 2008

Lång dag...

God morgon världen, det är Mirjam här. Jag skulle egentligen åka buss till skolan imorse men min lillebror blev sjuk, så då kan mamma skjutsa mig. Därför fick jag lite tid över till bloggen, eftersom att jag kan åka 08.00. Man måste åka tidigare om man åker buss.
Hursomhelst så har jag goda nyheter. Nu har Katrinas Internet fixat sig vilket betyder att hon också kommer att börja blogga nu.
Jag hade mitt fönster öppet inatt och när jag vaknade så spöregnade det utanför och rummet var kallt. Det var en sådan morgon då man helst ligger kvar i den varma sängen än att stiga upp och frysa. När jag kom ner imorse så hade min mamma tänt ljus i köket. Det betyder att der verkligen närmar sig höst nu. Men jag tycker på något sätt att det är lite mysigt. Så för att göra det ännu mysigare så tog jag en stickad tröja och en sjal. Det är skönt.
Idag slutar jag 15.30, så det är alltså min längsta dag. Men nu måste jag bege mig till skolan. Kram!

Tröja: Pappas gamla
Linne: H&M
Byxor: Bik Bok
Sjal: ?
Skor: Stadium

1 comment:

Anonymous said...

Jättefin outfit du hade den dagen ^^