Saturday, August 30, 2008

Boktips?



Hej igen. Jag har nyss kommit hem från stan, med ny parfym och två böcker. Jag for in för att lämna in min Iphone. Jag vet inte vad det är, men skärmen är helkonstig. Så medans den repareras så får jag ståå ut med min gamla mobil. Den kanske inte är lika bra som min Iphone, men den är faktist helt okej. Efter att vi hade lämnat in den så upptäckte vi att det regnade ute, så vi bestämde oss för att gå omkring i gallerian lite. Vi tittade lite på parfymer och jag hittade en klassiker som jag gillade. Chanel nr 5. Papp (som jag hade åkt in med) tyckte det var kul att jag gillade den klassiska doften så han köpte den åt mig. Shoho för mig! Sedan gick vi för att titta på någon bok som han ville ha. Det var en serie av tre, och "köp fyra betala för tre". Så jag fick också välja en bok. Jag har inte läst mycket mer än Harry Potter och Narnia, så jag hade ingen aning om vad jag skulle gilla. För mig var det bara som en evig djungel av böcker. Tillslut kom pappa med en bok som hette Fashion Babylon. Själv hade jag inte haft så mycket lycka med att hitta något, så jag valde den. Jag tänkte att den kanske skulle vara inspirerande. Jag vet inte om den heter samma sak på svenska, men vi hittade den bara på engelska. Än så länge så har jag lyckats ta mig igenom ett kapitel, och den verkar vara helt okej. Jag har som inte kommit in i boken men den känns ganska inspirernde som jag trodde.

No comments: