Saturday, August 30, 2008

Ett litet tips att börja dagen med.

Godmorron allihopa, det är Katrina som skriver. Jag hade tänkt skriva ett litet tips baserat på gårdagen. Igår så skulle vi ta skolfoton. Och jag hade tänkt bestämma mig om vad jag skulle ha på mig typ en vecka i förväg, eftersom att jag aldrig blir nöjd med vad jag tar. Men tror ni att jag gjorde det? Såklart inte. Så kvällen innan skolfotot så upptäckte jag att jag hade glömt att bestämma. Så jag drog upp alla mina kläder för att bestämma vad jag skulle ha på mig, och jag kom ganska snabbt fram till två alternativ. Båda med samma mörkbruna stuprör, vita tunika och ljusbruna skärp. Den ända skillnaden var vart jag skulle ha skärpet. Antingen i midjan eller runt höften. Runt midjan kände jag mig snyggare i, medans jag visste att det var moderiktigare att ha skärbet längre ner. Jag valde att ha det runt midjan. Fast än det är modernare att ha skärpet runt höften så funkar det ändå att ha det i midjan. Så det är mitt tips. Visst så tycker jag att det är kul med mode, men att bara använda det som är modernt och inte det som man själv gillar kan va det största mode misstaget. Så använd modet lite som guide linjer, och forma om den till din personliga stil. Höstmodet är perfekt för det. Det är fullt med oclika stiler.

No comments: