Wednesday, April 1, 2009

Blogga för veckorevyn!

Hej bloggen, det är Mirjam! Jag har glada nyheter! Det är nämligen såhär att jag och Katrina var inne på Veckorevyns hemsida för någon månad sedan då vi upptäckte att de hade en tävling. De enda man behövde göra var att skriva in personuppgifter och namnet på sin blogg. Vinnaren belönades med att vara aktiv bloggare på veckorevyn.se i 3 månader. Idag när jag kom hem och läste min mail upptäckte jag till min stora förvånelse att vi vunnit! Vi som nästan glömt bort att vi ens ställde upp! Det kändes hur roligt som helst och jag ringde Katrina direkt och berättade det! Det känns som att det kan öppna vägar för bloggen. Nu måste vi verkligen skärpa till oss med uppdateringen här! Från och med nu kommer det bli mer bilder, outfits och mååånga fler inlägg. Vi är huuur glada som helst för detta privilegie. Så, från och med nästa månad hittar ni oss på http://www.veckorevyn.se/.

1 comment:

Victoria said...

fy va kul :D ni måste skriva en massa om mig så att jag blir värsta kändis, hehe. men fy va kul :P