Sunday, April 5, 2009

Intensiv helg

Hejsan, det är Mirjam! Helgen har varit bra, men intensiv. I fredags fyllde Mathias år, så när jag kom hem bakade jag tårta. Sedan åkte jag på balett. När jag kom hem fortsatte jag att packa ner mitt rum i kartonger. Jag skruvade ner min säng och allt själv. Kände mig nästan som en händig man!

Jag gick och lade mig sen på fredagen och steg upp tidigt på lördagen. Sedan blev det att skruva ner mer sängar, soffor mm. Fick även bära en hel massa kartonger. När hela huset var tomt vid tretiden så gick jag ut och sprang för att sedan gå in och duscha. På kvällen bar det av mot Gammelgårds där det var massa folk. Jag, Katrina, Victoria, Elina, Anna, Stephanie Judith, Ginnet, Antonio, Josef, Peppe och Nystan skulle spela GHWT. Men jag och Katrina spelade lite lagomt passivt. När det blev tunering agerade vi domare! Det var i alla fall en trevlig kväll.
Idag var jag i kyrkan. Det var motigt att ta sig upp ur sängen faktiskt! Men väl där var det trevligt. Ikväll har jag inte gjort så mycket. Finns inte så mycket kvar här hemma förrutom köksbord, en TV + soffan, sängarna och kläder. Det är vad som finns kvar i stora drag!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar bli ganska trött faktiskt! Godnatt!

Your arms are my castle,

your heart is my sky.

They wipe away tears that I cry.

The good and the bad times,

we've been through them all.

You make me rise when I fall.

1 comment: