Friday, April 17, 2009

Haremsbyxor och jeansjacka

Hejsan, det är Mirjam! Förlåt för att jag varit så dålig på att skriva nu under lovet! Idag har jag i alla fall varit på stan med mamma och Rebecka. Jag kom hem med en jättefin jeansjacka från Åhléns. Har letat efter en fin sådan ganska länge men jag har aldrig hittat en som sitter bra på mig. Jag föredrar inte att se ut som en motorcykelbrud. Men denna satt bra och den kommer användas flitigt i vår! Häromdagen var jag också på stan då jag köpte ett par haremsbyxor från Bikbok. Jag har varit lite tveksam till just haremsbyxor men nu har jag insett att jag tycker att det är snyggt. Dessutom har jag aldrig haft ett par skönare byxor tror jag!

Ikväll ska jag sitta hemma och se på TV tror jag. Jag har börjat titta lite på The city. Det är ganska bra faktiskt. Igår såg jag "Hjälp, jag är med i en japansk TV-show". Trodde att det skulle vara väldigt B:igt, men det var faktiskt rikigt roligt! Jaja, det var allt för mig. Ha det bra!

No comments: