Saturday, April 25, 2009

My Monki business

Hej bloggen. Idag har varit en underbar och somrig dag. Jag var på stan med Mirjam och vi träffade även Victoria en liten stund. Självklart så började vi med att gå till Monki, och jag måste säga att shopping på andra ställen inte känns lika kul längre. Det är verkligen huuur fint som helst där, och jag har verkligen velat ha en Monki butik i Umeå länge nu. Där finns assnygga kläder och det är allt annat än dyrt. Det känns verkligen som den nya it affären i Umeå, och jag har en känsla av att jag kommer spendera mycket pengar där i framtiden.

Vi glassade verkligen i solen med våra heta brillor.

Mirjams outfit:

Mirjam tillägger:
Dagens outfit:
Jeans: Vila
Tröja: Gina Tricot
Jacka: Rut m.fl.
Väska: Åhléns
Skor: Skopunkten
Solglasögon: Gina Tricot

/Katrina

No comments: