Saturday, April 11, 2009

Strumpor i pumps

Hej det är Mirjam! Nu står mitt rum helt tomt. Det är färdigstädat och dörren är stängd. I natt är sista natten vi sover i detta hus. Vi har faktiskt bott här i lite drygt fyra år, så det känns lite konstigt faktiskt. Men det är inget att hänga läpp över! Fick lite tid över så nu har jag suttit och klickat runt på diverse sidor. Jag läste bl.a. att det nu är helrätt att ha strumpor i pumps. Första reaktionen var kanske inte så possitiv. Men ju mer jag tittade på det, dessto snyggare blev det! Dessutom gillar jag inte att gå barfota i skor, så jag kanske får testa det någon dag! Om man ska ha byxor till rekommenderas ett par lite kortare jeans så att det bildas en glipa mellan strumpans ände och byxorna. Annars kan det bäras med kjol eller klänning. Så, vad tycker ni? Snyggt eller inte?

2 comments:

vic said...

haha, vad var det jag sa! jag sa ju att jag skule ha det, jag är bäst! haha!
glad påsk!

Linn said...

åh, tack så mycket :)