Thursday, April 2, 2009

Två veckor till Turkiet!

Hej, det är Mirjam! Idag när jag kom hem fick jag goda nyheter. Mina föräldrar hade bokat två veckor till Turkiet för hela familjen. Resan äger rum i maj. Oj oj, så gryyymt skönt det ska bli. Jag längtar verkligen bort från kalla Sverige. Vill fly landet och dra till varma solen. Då kommer jag få lagom härlig bränna till sommaren. Skönt att slippa börja sommaren som blek! Nu blir det att gå på stan och hitta en ny bikini och lite annat till resan! Så, nu har jag påsklov nästa vecka, sedan två veckor till Turkiet någon vecka senare, och sedan är det sommarlov! Terminen börjar verkligen lida mot sitt slut och det känns riktigt skönt att få åka. Jag längtar!


Hit, till Alanya ska vi!

1 comment:

stina said...

Seriöst? Jag drar dit(alanya) den 12 Juni! ^^ KAnske ses där