Tuesday, April 28, 2009

I'll show you mine if you show me yours first. Let's compare scars I'll tell you whose is worse.

Hej, det är Mirjam! Sitter här och har rast och känner starkt att det här är en dag där jag inte alls är taggad på någonting. Det spöregnar utanför och jag känner mig lite halvkrasslig. Sovit dåligt och en förkylning börjar smyga sig på. Dessutom har jag en hel del skolarbeten som behövs plöjas igenom innan nästa fredag. Eftersom att jag ska vara bort två veckor från skolan missar jag endel. Så man kan ju räkna ut med lilltån att jag har saker att göra i veckan vilket betyder att jag inte kommer ha mycket tid att vara social. Synd. Men jag ska inte klaga alls, för om en och en halv vecka drar jag till Turkiet och till solen. Skratta bäst som skratta sist ;)

Men hur som helst, dagen är inte helt värdelös. Det är trots allt 28 april idag vilket betyder att min syster Rebecka fyller hela 19 bast! Det bli alltså tårtkalas när jag kommer hem. Jippi! Igår sprang jag och inhandlade en present innan jag åkte på baletten! Jaja, nu ska jag bege mig, snart börjar min lektion! Kram.



Jag bju ;)

"When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams."

1 comment:

Linn said...

tack så mycket! :)