Tuesday, April 21, 2009

Back in business

Hejsan allihopa, Katrina här. Nu är jag äntligen tillbaka efter en lång Internetfri flytt. Allt är som vanligt, bortsett från att jag nu bor i Umeå istället för Vännäs. Riktigt skönt måste jag säga. Mitt lov var fullproppat med flyttrelaterade saker som Ikea, upp packning, och middagsgäster (alla vill se vårat nya hus). Bland annat så kom mammas Mc-gäng och hälsade på. Jag tänkte att det skulle bli ett kul sätt att introducera oss på kvarteret. Men tyvärr så var det bara en kille som kom på sin motorcykel.

Jag hade en dag på lovet då jag liksom "befriade" mig från flytten, och det var min shoppingdag med pappa. Jag köpte en hel del fina saker bland annat en jeansjacka, en mintgrön kjol, en T-shirt med fransar, en mintgrön T-shirt, en blommig klänning, en klänning med typ nitar på, och ett par skor med skyhöga klackar. Jag köpte också klänningen som jag ska ha på Galakvällen, den är vit, enaxlad, och har volang på.
jag lägger in bilder ikväll, men nu är jag på skolan. Ha det bra så länge!

1 comment:

maja said...

vilken fin blogg du har mirjam!