Thursday, April 9, 2009

Den internationella emodagen?

Skärtorsdag. Sitter här och klickar runt på lite sidor. Och idag har jag gjort...ingenting. Har börjat packa ner mina kläder, ätit godis och sovit. Men skönt har det varit vill jag lova!

Igår hade jag sovmorgon till 11.55. Det var riktigt härligt! När dagen var slut hade jag påsklov. Då gick jag och Victoria till stan en snabbis innan vi begav oss hem till Victoria för att jag skulle klippa henne. Efter det åkte vi hör och häpna hem till Katrinas nya hus! Och det var inte att leka med vill jag lova! Köket och badrummet och allt. Jag dog typ! I alla fall var det roligt att få se hennes nya hus och att få träffas en stund.

Förresten så tänkte jag rekommendera en produkt från The body shop som heter Face mist. Jag har själv använt den ett tag och jag tycker att den är jättebra! Den återfuktar huden, skyddar huden från påverkan av miljön, mot förtidig åldrin och fixerar make-upen. Dessutom känns det väldigt fräscht när man använt den. Sprayen har en doft av rosor vilket också känns vårigt och härligt! Jag kan verkligen rekommendera den!

Det var allt för mig! Ha det bra / Mirjam

1 comment:

vic said...

åh, jag ska kanske ta och köpa den, fast jag är så himla snål :/