Thursday, April 23, 2009

Galakvällen 2009

Hej det är Mirjam! Kom nyss hem från Galakvällen som var hur rolig som helst. Jag och alla andra gamla nior satt i juryn och bedömde de tävlande. Vinnarna blev Matilda, Emma, Katrina, Ginnet, Cornelia, Antonio och Marika. De spelade ett musikdrama kan man säga och de var jätteduktiga! Som tack för att vi var med i juryn fick vi tillsammans ett presentkort på Max, så någon dag ska vi dit och äta. Jag har inte lagt in bilderna från kvällen på datorn än, men det kommer säkert framöver. Tagga nationella prov i Engelska A imorgon då? Nej, det kan jag lova att jag inte gör. Men det är uppsatsdelen vilket jag tycker är enklast. Dessutom har man bara en timme på sig vilket betyder att den inte behöver vara så lång. Det blir jättebra tror jag! Nej, nu ska jag bege mig. Vi synes!

No comments: