Tuesday, March 31, 2009

Urban by Björn Axén

Hej, det är Mirjam! Idag hade jag utvecklingssamtal på skolan och det gick bara bra. Sedan tog jag och mamma en sväng förbi Frasses innan vi hämtade Mathias från skolan. När jag kom hem satte jag igång med att packa ner mitt rum i kartonger. Det stora flyttlasset går på lördag och jag har knappt börjat. Så det blir en intensiv vecka med packning. Tur att jag inte har något plugg för tillfället!

Ikväll åkte jag ner på stan där jag träffade Victoria, Ginnet och Katrina. Men Ginnet och Katrina åkte ganska snart och kvar blev järngänget, Mirjam och Victoria. Vi satt och pratade om, ja, livet ni vet.

Sedan traskade jag iväg mot Rex där jag skulle på visning med Björn Axén. Eller ja, inte själva Björn Axén, han är ju död. Men hur som helst var det ganska inspirerande att se frisyrerna. Jag själv skulle nog inte föredra undercut och asymmetriska frisyrer, men det var ganska läckert ändå! Jag gillade uppsättningarna i alla fall!

Imorgon börjar skolan igen och jag är inte så taggad efter 5 dagars helg. Men det återstår bara 6 skoldagar innan påsklovet och sedan är det ju inprincip sommarlov. Bättre kan det inte bli! Nu ska jag gå och lägga mig, vi syns, kram!

1 comment:

Josefin said...

Hej! jag gick den visningen och det våre jätte snällt om du ville skicka lite bilder till mig ifall du fotade. min mejladdress är josefin.ahlstrom.riklund@gmail.com