Tuesday, March 31, 2009

Etno-mönstrat

Hejsan bloggen, den har varit riktigt dålig uppdatering här på sistone, men nu ska jag (Mirjam) slänga ihop lite inlägg. Helgen har varit bra! Det var FIRE som sagt och jag tyckte det var riktigt roligt. I fredags var det modevisningen också. Jag vet inte riktigt hur det gick, men jag hoppas det gick bra, hehe. På lördagen jobbade jag endel som mötesvärd och i receptionen där det var totalt dött under dagen. Men det var ju skönt, ingen skada skedd så att säga! Konferensen var i alla fall jättebra enligt mig, synd att den gick så fort bara!

I lördags när jag skulle klä på mig så hade jag en såndär dag när jag inte ville ha på mig någonting som jag hade. Först hade jag valt kläder, men då kändes det alldeles för somrigt (det snöade faktiskt i lördags). Detta gjorde mig inte så glad och jag övervägde att stanna hemma istället (ja, nästan så illa var det. Inte riktigt, men nästan). Men då sade min underbara mamma "Vi åker och köper någonting då". Så glad i hågen satte jag mig i bilen och åkte iväg och köpte två toppar och ett nytt baslinne. Sedan var jag redo att inta Umeå bibelcenter, haha!
Dagen var räddad och hela konferensen blev fem av fem! Jag har tyvär inte så mycket bilder från Fire, men jag har lite bilder på topparna i alla fall!

No comments: