Thursday, March 12, 2009

En film värd att se!

Hej bloggen, Katrina här. Idag såg vi Barnhemmet på våran Spanskalektion. Jag har inte sett slutet än, men än så länge är den huuur bra som helst. Det är en sån där film med riktigt bra handling.

Mirjam skrev att det inte fanns någon som längtade tills i sommar lika mycket som hon. Men om det finns någon för den platsen, så är jag en säker kandidat. Det som liksom ger mig den där extra pushen nu sista terminen i nian, är att veta att jag är helt klar i sommar. Inget mer grundskolan! Det känns som friare på något sätt. Dessutom så är jag bara allmänt pepp på sommarlov :P

Ha det bra så länge!

1 comment:

Victoria said...

jag tror lugnt att det är jag som tar platsen om att längta efter sommaren mest iaf ;) ... åh, jag vill se barnhemmet, det verkar bra :D